اخبار

راهنمای جستجوی طلا ۱۴۰۱

راهنمای جستجوی طلا ۱۴۰۱

جستجوی طلا یکی از نادرترین عناصر روی کره زمین است. فقط درصد کمی از زمین دارای مقدار قابل توجهی طلا است. من فکر می کنم به همین دلیل است که در حال حاضر حدود ۱۵۰۰ دلار در هر اونس ارزش دارد!

اگر دوست دارید برای یافتن قطعات طلا را مانند من به طور کلی انجام دهم، پس ما در مورد درصد کمتری از مناطقی صحبت می کنیم که مولد خواهند بود. مکان هایی که به طور بالقوه می توانید یک فلزیاب را بچرخانید و یک قطعه طلا پیدا کنید بسیار کمتر از ۱٪ از چشم انداز است (در حقیقت، احتمالاً نزدیک به ۰٫۰۱٪ است).

اگر در جستجوی طلا تازه کار هستید و می خواهید شانسی برای یافتن طلا داشته باشید، باید مکانی را پیدا کنید که در آن مقداری طلا پیدا شود. اگر بی‌هدف در تپه‌ها پرسه می‌زنید و فکر می‌کنید که خوش شانس خواهید بود، می‌توانم به شما اطمینان دهم که شانس بیشتری برای پیدا کردن سوزن در انبار کاه خواهید داشت. شما نیاز به یک برنامه دارید.

فرآیند تحقیق

فرآیند تحقیق از خانه شروع می شود، قبل از اینکه پا به میدان بگذارید. شما باید تصمیم بگیرید که به کجا می خواهید بروید . اما چگونه شروع می کنید؟

شما تحقیقات خود را با تفکر گسترده آغاز می کنید، سپس هر چه بیشتر وارد این فرآیند شوید، به حوزه خاصی محدود می شوید. من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام می دهم.

احتمال دارد که بخواهید به دنبال منطقه ای باشید که نسبتاً نزدیک به محل زندگی خود است، بنابراین ابتدا می خواهید اطلاعاتی در مورد وقوع طلا در منطقه خود پیدا کنید.

اولین قدم این است که اطلاعاتی در مورد فعالیت معدنکاری تاریخی در شهر خود پیدا کنید. خوشبختانه اطلاعات کلی خوب زیادی وجود دارد. هر شهرستان که سابقه استخراج معدن داشته باشد، حداقل یک یا دو کتاب در مورد آن نوشته شده است. با فرض اینکه شما در مکانی با طلا زندگی می کنید، یک جست و جوی سریع باید حداقل به چند کتاب در مورد استخراج معدن در منطقه شما منجر شود. این ما را با اطلاعات کلی خوب شروع می کند.

هر کتاب کلی که کل شهرستان را پوشش می دهد عالی است زیرا می توانید مناطقی را شناسایی کنید که ارزش توجه بیشتر را دارند. کتاب مناسبی مانند این به معادن، رودخانه‌ها و نهرهایی اشاره می‌کند که در آن‌ها فعالیت معدنی صورت گرفته است. به یاد داشته باشید که هر جایی که طلا در گذشته استخراج شده باشد، هنوز پتانسیل بالایی برای کاوشگر امروزی دارد.

راهنمای جستجوی طلا
راهنمای جستجوی طلا

طلا در زمین عمومی

بنابراین اکنون یک منطقه کلی را تعیین کرده ایم که می خواهیم کمی کاوش کنیم و حتی نام چند نهر و رودخانه مختلف را داریم که مورد علاقه ما هستند. اکنون باید بفهمیم که آیا می‌توانیم به آن مناطق برسیم و در واقع کمی حفاری انجام دهیم.

متأسفانه همه جا برای اکتشاف باز نیست. بدیهی است که زمین خصوصی وجود دارد یا دولت اجازه اینکار را نمیدهد . می‌توانید نقشه‌هایی دریافت کنید که مالکیت زمین را نشان می‌دهد، یا امروزه می‌توانید برنامه‌ای را برای گوشی خود دانلود کنید که آن را نشان می‌دهد.

احتمالاً متوجه خواهید شد که بسیاری از مناطقی که می خواستید کاوش کنید، در ملک خصوصی هستند. مگر اینکه مجوز دریافت کنید، اجازه ندارید در اینجا جستجو کنید.

یکی از بهترین ابزارها برای جستجوگر مدرن Google Earth است. می‌توانید از آن برای جستجوی ویرانه‌های معدن قدیمی و سایر شاخص‌های فعالیت‌های معدنی گذشته مانند سنگ‌های انباشته شده و باطله‌های معدن استفاده کنید. هر چیزی که به شما امکان می‌دهد قبل از رسیدن به آن منطقه را ببینید، به شما کمک می‌کند مکان را برای کاوش محدود کنید.

پیشنهاد خواندن مطالب مهم فلزیاب ارزان قیمت

 الان بیشتر از همیشه طلا به سختی به دست می آید

حتی برای جستجوگران آگاه و ماهر، یافتن طلا دشوار است. غیرمعمول نیست برای کسی که کاملاً قادر به یافتن طلا است چندین ساعت رانندگی کند و چندین روز را سپری کند و همچنان دست خالی به خانه بیاید. دوران بیرون کشیدن اونس طلا از روی زمین به طور مداوم مدت هاست گذشته است.

یافتن مناطق مولد برای جستجوی طلا از همیشه چالش برانگیزتر است. طلا دوباره رشد نمی کند بله، گاهی اوقات به دلیل فرسایش و هوازدگی طبیعی دوباره پر می شود، اما این روند کند است. هرگاه کسی قطعه ای را حفر کند یا شکافی را پاک کند، آن طلا از بین رفته است.

تحقیق از هر زمان دیگری حیاتی تر است. به شانس کور وابسته نباشید یا مطمئناً ناامید می شوید و تسلیم می شوید. هنوز طلا در آنجا وجود دارد که در انتظار کشف شدن است، اما شما باید زمان و تلاش لازم را برای یافتن مکان‌های کمیابی که توسط معدن‌چیان دیگر مورد بهره‌برداری قرار نگرفته‌اند، صرف کنید.

فلزیاب کروزر

این بهترین دستگاه جدید برای اکتشاف طلای طبیعی به دلیل طراحی مدرن و عملکرد بالا در تمام شرایط زمین و زمین است. بهترین ویژگی فلزیاب کروزر این است که در فرکانس بالای ۶۱ کیلوهرتز کار می کند، بنابراین بهترین حساسیت را برای شناسایی ریزترین قطعات طلای طبیعی و رگه های طلا در زیر زمین ارائه می دهد.

Gold Kruzer From Nokta در همه زمین ها حتی در شرایط سخت زمین مانند سنگ های داغ یا خاک های معدنی کار می کند و شامل ۴ حالت جستجو برای شرایط مختلف زمین است. با کارایی بالا و طراحی مدرن و امکانات گنجانده شده پیشرفته ترین فلزیاب طلا و جواهرات میکرو موجود در بازار است.

Kruzer با کارایی بالا و عمق بی‌نظیر می‌تواند قطعات طلای عمیق یا ریز جواهرات را که آشکارسازهای دیگر به سادگی نمی‌توانند تشخیص دهند، کشف کند.

عملکرد جدید EUD عمق اضافی زیرزمینی! تشخیص نوع خاصی از فلزات پوشانده شده توسط شرایط زمین و/یا در اعماق حاشیه، تشخیص عالی و توانایی بازکردن نقاب فقط کافیست اهداف طلایی مورد نظر را شناسایی کنید و آهن را نادیده بگیرید. حالت ساحلی پیشرفته عملکرد بسیار پایدار در ماسه خشک، ماسه مرطوب و زیر آب، بنابراین تا عمق ۵ متری کاملاً در آب فرو می رود.

هیولا طلا ۱۰۰۰

یک دستگاه ردیاب طلای ساده و آسان برای استفاده است زیرا به طور انحصاری برای تشخیص ذرات طلای طبیعی در همه مناطق توسعه یافته است.

فلزیاب گلد مانستر از Minelab ساده ترین ردیاب طلا برای استفاده است، زیرا به دلیل سادگی و ویژگی های منحصر به فردش مانند نشانگر شانس طلا و تعادل خودکار زمین و همچنین حداقل کنترل نیاز دارد.

با وجود سادگی، Gold Monster 1000 دستگاهی موثر است و شامل آخرین پیشرفت در فناوری جستجوی طلای طبیعی است که عملکرد بالا و نتایج قابل اعتماد ارائه می دهد.

بهترین آشکارساز VLF حساس در ۴۵ کیلوهرتز، فلزیاب گلد مانستر ۱۰۰۰ از تمام ردیاب های طلای دیگر VLF (فرکانس بسیار پایین) بهتر عمل می کند، زیرا معمولا فرکانس های پایین به قطعات طلای بزرگتر و فرکانس های بالاتر به قطعات طلای کوچکتر حساس تر هستند، بنابراین این دستگاه دارای یک ترکیبی از حساسیت و فرکانس بهینه اما به دلیل قیمت پایینش بهترین دستگاه است.

نشانگر شانس طلا دستگاه دارای نشانگر بصری و بصری شانس طلایی ساده است که احتمال (کم یا زیاد) وجود قطعات طلا را در ناحیه جستجو شده زیر سیم پیچ نمایش می دهد. در نتیجه حفاری در نقاط مناسب برای کاربر سخت است، بنابراین بهترین نتیجه را خواهد گرفت.

اسکنر سه بعدی وگا نکست استار

اسکنر سه بعدی وگا نکست استار یک فلزیاب چند سیستمی و چند منظوره برای کاربردها و کاربردهای متعدد برای جستجوگران مبتدی و حرفه ای و جویندگان گنج است.

این آخرین نسخه در سال ۲۰۲۲ از شرکت نکست استار یک شرکت آلمانی متخصص در دستگاه های فلزیاب است که شامل آخرین فناوری ها و نوآوری ها در زمینه فلزیابی، اکتشاف طلا و کشف گنج باستان شناسی است.

اسکنر سه بعدی وگا نکست استار به لطف هشت سیستم جستجوی موجود در این دستگاه که تمامی ابزارهای لازم برای یافتن گنجینه های مدفون و باستانی را در اختیار افراد مبتدی و کاوشگران حرفه ای قرار می دهد، کامل ترین دستگاه از نظر عملکرد و کاربردهای قابل استفاده در نظر گرفته می شود. بناهای تاریخی

اسکنر سه بعدی وگا نکست استار اولین دستگاهی از این شرکت آلمانی است که در آن فناوری اسکن زمین به منظور ارائه مکانیزم جستجوی قدرتمند با نتایج تضمین شده، با نمایش نتایج بصری بر روی صفحه نمایش دستگاه یا از طریق تبلت همراه با دستگاه، ادغام شده است.

واحد چند گیرنده هوشمند این واحد در قسمت جلوی دستگاه اسکنر سه بعدی وگا نصب شده است و وظیفه آن ارسال امواج الکترومغناطیسی با فرکانس بالا در جهتی است که کاربر در آن جستجو می کند.
این سیگنال ها با میدان های الکترومغناطیسی ناشی از اهداف فلزی زیرزمینی تلاقی می کنند و به سیگنال های بازتابی تبدیل می شوند که از طریق آنتن ها دریافت می شوند و سیگنال پس از پردازش به سیگنال های دیجیتال تبدیل می شود.

VST (فرستنده و گیرنده سیگنال عمودی بالا) سنسوری است که از طریق یک اتصال خاص در جلوی دستگاه نصب می شود. این سنسور سیگنال های میدان مغناطیسی حاصل از اهداف فلزی مختلف مدفون شده (مثلاً گرانبها مانند طلا و غیر گرانبها مانند آهن) را می گیرد.

این سنسور با وجود یک مخروط چهارگانه در انتهای خود مشخص می شود که در دو طرف دارای ردیف هایی از دیودهای ساطع کننده نور است که با توجه به سیگنال های دریافتی و ماهیت هدف یا صفحه تبلت به رنگ های مختلف روشن می شوند. یک نمودار رنگی که ماهیت و نوع فلز هدف بالقوه را منعکس می کند.

کاوشگری است که برای انجام یک اسکن تصویربرداری سه بعدی از زمین در جستجوی اهداف فلزی و گنج های بالقوه استفاده می شود و شامل آخرین فناوری اسکن زمین ثبت شده از شرکت آلمانی Next star است و شامل ویژگی پوشاندن یک منطقه بزرگتر هنگام اسکن در هر نقطه، که تضمین می کند کاوشگر زمان و تلاش را کاهش می دهد و از نتیجه دقیق تر در مقایسه با سنسورهای اسکن نقطه ای موجود در دستگاه های دیگر اطمینان حاصل می کند.

۸ سیستم جستجو، اسکنر سه بعدی وگا اولین دستگاه در جهان است که شامل ۸ سیستم جستجو با فناوری های جستجوی چندگانه، از جمله سیستم های تشخیص دوربرد، اسکن تصویر سه بعدی و فناوری های دیگر است.
هشت سیستم جستجو راه های متعددی را برای جستجوی انواع مختلف اهداف فلزی، گنجینه های باستانی و باستانی در اعماق مختلف و عمیق ارائه می کنند.

می توان از سیستم جستجوی مناسب برای هدف جستجو استفاده کرد و از بیش از یک سیستم جستجو برای اطمینان از نتایج قابل اعتمادتر و دقیق تر استفاده کرد.

بهترین ردیاب طلا

بهترین ردیاب طلا در ایران اسکای فورس نسخه جدیدی از شرکت انگلیسی DeepFinders برای جستجوگران طلای طبیعی به طور خاص و برای کشف طلا به طور کلی با بهترین حساسیت برای یافتن کوچکترین قطعات طلا به لطف فرکانس جستجوی بالای ۴۸ کیلوهرتز است.

این دستگاه شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید برای کاوشگر است تا فرآیند شناسایی و جستجو را تسهیل کند، مانند گزینه‌های تعادل زمین، حالت‌ها، حالت‌ها و آهنگ‌های صوتی، ویژگی‌های لغو آهن و سنگ داغ و سایر ویژگی‌ها.

بهترین ردیاب طلا در ایران اسکای فورس یک وسیله کاربردی برای جویندگان طلا است که با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب برای همه آماتورها و حرفه ای ها برای شروع سفر جستجوی طلای خود در دسترس است.

ویژگی تغییر فرکانس به کاهش تداخل الکترومغناطیسی ناشی از منابع مختلف مانند دکل های برق یا سایر دستگاه های الکترونیکی نزدیک کمک می کند.

کاوشگر کنترل حساسیت می تواند از بین ۱۰ سطح قابل تنظیم از ۰ تا ۱۰ برای کنترل بهتر فرآیند تشخیص بر اساس شرایط زمین انتخاب کند.

آیا برای جستجوی طلا آماده هستید؟ جستجوی طلا یک سرگرمی سرگرم کننده است، اما به صبر زیادی نیاز دارد. از آنجایی که شما در این زمینه تازه کار هستید، رعایت نکات ذکر شده در بالا مفید خواهد بود. ممکن است بار اول طلا پیدا نکنید، اما سفر قطعا هیجان انگیز خواهد بود. در مجموع، مطمئن شوید که از این فرآیند لذت می برید، زیرا جستجوی طلا می تواند فرصت های زیادی برای رشد و یادگیری ارائه دهد.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما