اخبار

نماینده رسمی شرکت نوکتا

درباره شرکت نوکتا Nokta

شروع بکار شرکت نوکتا در سال ۲۰۰۱ می باشد، فلزیاب های نوکتا NOKTA بر پایه دانش ،فن آوری و تجربه  متمرکز بوده و رشد چشم گیری در سال های اخیر داشته است .

با تحقیق و توسعه در ساختار خود، کارکنان مهندسی متخصص و پرسنل اداری و فنی به خوبی آموزش دیده ،و فعالیت های زیادی در تحقیق و توسعه  به صورت مداوم داشته  و ارائه خدمات به مشتریان بصورت انلاین و حضوری. انتظارات مشتریان را براورد ساخته است.در خط  “پیشرفته مهندسی ، آن را با تمام قدرت و زیرساخت، ثبت اختراعات، کیفیت و امنیت طبق استانداردهای جهانی مجهز شده است.

فلزیاب های نوکتا Nokta ، که زمینه تخصص اصلی آن فلزیاب است، طیف گسترده ای از محصولات شخصی و تجاری مورد استفاده برای انواع اهداف، از جمله فلزیاب های اسکنر بدن، طلایاب، سکه یاب ، گنج یاب، فلزیاب های نفوذ در معدن فلزیاب های نظامی،فلزیاب های صنعتی و امنیتی.

شرکت نوکتا Nokta  محصولات و خدمات خود را نه تنها در داخل کشور(ترکیه) بلکه یک نام تجاری جهانی می باشد و  بیش از ۱۰۰ کشور درصادر می نماید. در این راستا نماینده های رسمی ما در این کشورها در زمینه فروش و ارائه خدمات ما را یاری می نمایند از این سو در کشور ایران نماینده رسمی شرکت نوکتا فلزیاب تک می باشد. که در لینک زیر می توانید نمایندگی را مشاهده نمایید.

نماینده های رسمی نوکتا

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما