او کی ام

دستگاه فلزیاب EXP4000

دستگاه فلزیاب EXP4000

دستگاه فلزیاب EXP4000 ساده بی نظیر در جهان ساخته شده مختص گنج یابی (Treasure Detector)سادگی و قدرت بالای این دستگاه چه برای افراد مبتدی و چه افراد بسیار حرفه ای آن را در رتبه بهترین دستگاه برای جستجوی دفینه قرار داده است.

فلزیاب تصویری

دستگاه فلزیاب EXP4000 دارای تشخیص اتوماتیک آنتن جی پی آر به این منظور که آنتن اوریجینال وساخت خود شرکت اوکی ام به آن وصل شده باشد تا هم از آسیب به خود دستگاه جلوگیری شود و هم اینکه دستگاه بهترین کارایی را داشته باشد .

دارای قدرت نفوذ بالا در زمین که تا ۲۵ متر در زمین نفوذ میکند و هر گونه دفینه ،تونل خاک به هم خورده و لایه های سنگ و ساروج را بر روی صفحه مانیتور خود آشکار می سازد . از انجایی که مانیتور ان به دستگاه وصل است و هر اسکنی روی صفحه مانیتور ان ظاهر میشود و تا ده اسکن (به مساحت دلخواه )را میتوانید در حافظه داخلی آن ذخیره کنید.

دستگاه فلزیاب EXP4000
دستگاه فلزیاب EXP4000

ابتدا میتوان از زمین مورد نظرچندین اسکن گرفت و بعد در زمان مقتضی آنها را برای بررسی بیشتر به کامپیوتر منتقل کرد.ب

خش تفکیک (Discrimination ) حدودا مثل اسکن زنده عمل کرده و سرعت و قدرت کار را بالا می برد ومیتواند در تایید نتایج اسکن اصلی بسیار مفید باشد .

دستگاه فلزیاب EXP4000 بهترین گنج یاب موجود در جهان می باشد .چون هم کار با آن ساده است و هم اینکه حمل و نقل آن راحت است و هم اینکه بیشترین قدرت را بین دستگاه های موجود در جهان داراست .

EXP4000img1

قدرت نفوذ تا۲۵متر آن و حذف مواد معدنی خاک و دیگر ناخالصی های سطحی ای اکس پی ۴۰۰۰ را به یکی از بهترین دستگاه های گنج یابی در جهان تبدیل کرده است .

کشف های بسیار زیادی که با این دستگاه در سراسر جهان از فلیپین و مکزیک گرفته تا عربستان سعودی ولبنان وسوریه صورت گرفته است نشان از قدرت و کارایی دستگاه است

تفکیک آن بسیار قوی است و میتواند فلزات گرانبها را از فلزات بی ارزش تشخیص بدهد .اگر این دستگاه را با Super Sensor به کار ببرید میتوانید از تفکیک آن تا عمق ۲۵ متر بهره ببرید که در بین دستگاه های موجود مزیت منحصر به فردی می باشد.

EXP4000img2

وسایلی که میتوانید با هم یا جداگانه به دستگاه ای اکس پی۴۰۰۰ خود اضافه کرده و کارایی آن را برای اهداف خاص خود بالا ببرید از این قرار است:

آنتن ۲۵ سانتی متری :

آین آنتن بهترین انتخاب برای پیدا کردن اهداف کوچک تا عمق ۲۵ متر می باشد .علاوه بر آن برای گرفتن یک اسکن دقیق و کامل دو طرف پروب باید یک فاصله از زمین داشته باشند .

به این معنی که اگر یک طرف پروب با زمین ۱۵ سانتی متر فاصله داشته باشد و طرف دیگر ۵ سانتی متر اسکن دقیقی نمیتوان انتظار داشت .

به همین خاطر آنتن ۲۵ سانتی متری مناسب ترین آنتن برای کار در مناطق صعب العبور , کوهستانی , جنگلی و… می باشد .چون به خاطر کوچک بودن آن کنترل فاصله از زمین دو طرف آن هم بسیار راحت تر است.

آنتن ۵۰ سانتی متری ,۷۵ و ۱۰۰ سانتی متری :از لحاظ کارایی این سه آنتن همان کارایی آنتن ۲۵ سانتی متری را دارند و تا همان ۲۵ متر نفوذ می کنند واندازه آنها تاثیری در عمق نفوذ آنها ندارند .

برای زمین های مسطح و صاف بهترین انتخاب آنتن ۷۵ و ۱۰۰ سانتی متری هستند چون سطح بزرگی را میتوان در یک مدت کوتاه اسکن کرد .

به عنوان مثال مسافتی را که در یک رفت و برگشت آنتن ۱۰۰ سانتی متری میتوان اسکن کرد با یک پروب ۲۵ سانتی متری ۴ بار باید اسکن کرد تا آن سطح اسکن را پوشش بدهیم .اما اگر زمین شما مسطح نیست و امکان حفظ فاصله یکسان دو طرف پروب نیست استفاده از آنها توصیه نمیشود و بهتر است که از سوپر سنسور یا آنتن ۲۵ سانتی متری استفاده کنید .

مناسب ترین سنسور برای ای اکس پی ۴۰۰۰ همین آنتن است و سیستم بیسیک و گلد با این انتن ارائه میشود.

EXP4000img3

سیستم دی دی وی یا سیستم فلزیاب: بهترین وسیله برای تفکیک فلزات و حذف فلزات بی ارزش تا عمق دو متر می باشد .

با ولومی که روی دستگاه است میتوان آن را تنظیم کرد که دنبال چه فلزی بگردد .مثلا میتوانید آن را روی آلومنیوم یا طلا یا نقره تنظیم کنید و دستگاه فقط آن فلز را پیدا میکند .از آنجا که اکثر ناخالصی ها و آلودگی ها از سطح زمین تا عمق یک متری می باشند میتوانید برای حذف این ناخالصی ها استفاده کنید و همان فلز انتخاب شده (مخصوصا طلا) را پیدا میکند .

این سیستم با دادن سیگنال صوتی و علاوه بر آن با نشان دادن نمودار روی مانیتور یا عینک پیدا شدن هدف را مشخص میکند .

تونل سنسور :این یکی از پروب های عمودی دستگاه است که به همین صورت عمودی هم استفاده میشود . همان طور که از اسم آن مشخص است برای پیدا کردن تونل ,حفره , اتاقک مخفی به کار میرود .خیلی از وقتها هدف در عمق بسیار بالا قرار گرفته و یک تونل یا مسیر مخفی برای رسیدن به آن ایجاد شده است .

پیدا کردن این مسیر مخفی به معنای رسیدن به دفینه می باشد .به همین خاطر در این شرایط تونل سنسور با قدرت بالای آن در یافتن حفره ها و محل های خالی بسیار مفید و مورد استفاده است .اندازه این سنسور ۵۰ سانتی متر است.

سوپر سنسوردستگاه فلزیاب EXP4000 :

یکی از مفید ترین و قوی ترین سنسور ها برای تمام دستگاه ها می باشد . این وسیله عمق و کیفیت تصویر(رزولوشن) را بالا می برد و حداقل تا ۵ برابر کیفیت تصویر را بهتر میکند و عمق دستگاه را تا ۲۵ متر وبیشتر افزایش میدهد .

سیگنال های اضافی و پارازیت های خطا را هم حذف میکند و تصویری با وضوح بالا و تقریبا بدون خطا نشان میدهد .در ای اکس پی ۴۰۰۰ یکی از مفید ترین قطعات جانبی است که به خاطر استفاده بالا و زیاد آن به همه خریداران توصیه میشود که آن را به همراه دستگاه خود خریداری کنند .

با وصل آن به دستگاه بخش تفکیک دستگاه را فعال میکند و این بخش تا ۲۵ متر در زمین نفوذ میکند و تا همان عمق نفوذ تفکیک خوبی بین فلزات آهنی و غیر آهنی انجام میدهد و شما بلافاصله میتوانید بفهمید که در زیر سوپر سنسور شما حفره یا فلز با ارزش یا فلز بی ارزش قرار دارد .چون سوپر سنسور سیگنال های خطا را حذف میکند استفاده از آن در نقاط ناهموار و سنگلاخ توصیه میشود .در سری اکس پی ها از سوپر سنسور میتوان در بخش مگنتومتر , تفکیک و اسکن زمین استفاده کرد .طول این سنسور یک متر است و به صورت عمودی استفاده میشود.

EXP4000img4

ترمو اسکندستگاه فلزیاب EXP4000:

سنسور حرارتی و به عبارت بهتر ردیاب حرارتی و لیزری سری اکس پی این ردیاب یا سنسور را میتوان به طور مستقل و( بهترین حالت آن که استفاده) با دستگاه های اکس پی می باشد به کار برد .

اگر با سری اکس پی ها به کار برود بهترین نتیجه را خواهد داشت و تنها ردیاب حرارتی جهان است که تصویری هم می باشد .این ردیاب به طور ایده ال برای پیدا کردن اطاقک , تونل ودفینه های بزرگ به کار میرود .

چون دمای حفره و دفینه بزرگ با دمای اطراف آن تفاوت دارد و چون این دستگاه حساسیت بالایی در تشخیص تفاوت دمای دو نقطه دارد سریع ان موضوع را تشخیص داده و هم در عقربه پشت دستگاه نشان میدهد و هم روی صفحه کامپیوتراین تفاوت دما را تصویر میکند.

EXP4000img5

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما