نوکتا

فلزیاب سیمپلکس پلاس

فلزیاب سیمپلکس پلاس

فلزیاب سیمپلکس پلاس یک فلزیاب کاربر پسند است که هنوز هم تمام ویژگی‌های سطح بالایی را که می‌خواهید را دارد.

فلزیاب سیمپلکس پلاس تا عمق ۱۰ فوتی ضد آب است، بنابراین می توانید به محض اینکه جعبه آن را باز کردید، جارو کردن ساحل یا دریاچه ها و حوضچه های کم عمق را آغاز کنید.

با هر دو سیگنال ارتعاشی و صوتی، اگر در آب یا در خشکی جستجو می کنید، هرگز گنجی را از دست نخواهید داد.

هدفون های بی سیم ۲٫۴ گیگاهرتزی نسخه سبز برای خشکی مناسب هستند، اما اگر می خواهید غواصی کنید، ممکن است بخواهید روی یک جفت هدفون ضد آب از Nokta نیز سرمایه گذاری کنید.

فلزیاب سیمپلکس پلاس
فلزیاب سیمپلکس پلاس

این فلزیاب با سیم پیچ استاندارد ۱۱ اینچی DD ارائه می شود. با ۴ حالت شامل تمام فلز، پارک، میدان و ساحل، آماده است تا به سراغ فلزیابی رفته و برخی از آثار یا جواهرات عالی را پیدا کنید.

همچنین می توانید حالت ۹٫۵ را انتخاب کنید. سیم پیچ جستجوی “x 5” SP24 تا بتوانید در اطراف سواحل مانور دهید و طلا ، گنجینه ها را از شن و ماسه بردارید.

فلزیاب سیمپلکس پلاس یکی از محبوب ترین فلزیاب های جدید ما است و دلیل خوبی هم دارد.

استفاده از آن آسان است، و اهدافی را پیدا می کند که فلزیاب های دیگر نتواند پیدا کنند.

همچنین بسیار مقرون به صرفه است. بر اساس نظرات مشتریان ما، فلزیاب سیمپلکس پلاس دقیقاً با فلزیاب های برتر ما برابری می کند.

فلزیاب سیمپلکس پلاس ارزان است، اما مانند یک فلزیاب سطح بالا عمل می کند. به اندازه کافی سبک و جمع و جور است که در یک کوله پشتی جا می گیرد.

می توانید فلزیاب سیمپلکس پلاس را با هدفون بی سیم یا بدون آن خریداری کنید.

فلزیاب سیمپلکس پلاس
فلزیاب سیمپلکس پلاس

فلزیاب تک نظرات مشتریانی ه این دستگاه رو خریدند جویا شد که نظر یکیشنو اینجا گذاشتیم:

“با عمق، سرعت بازیابی، هدفون های بی سیم، قابلیت ضد آب، وزن سبک و قیمت اولیه، این دستگاه تضمین شده است که در خط فروش شما قرار گرفته.” فلزیاب سیمپلکس پلاس یک آستانه ثابت را در حالت تمام فلزی اجرا می کند. حالت پارک سرعت بازیابی بسیار سریعی دارد و برای مکان‌های سکه  مانند ایده‌آل است.

حالت میدانی فوق العاده است. این یک حالت ضربه عمیق است که آثار، سکه ها و جواهرات را پیدا می کند! حالت ساحلی دارای جستجوی پایدار در ساحل و آب شور است.

لوازم جانبی موجود در کارخانه:

جعبه کنترل سیستم فلزیاب

کویل جستجوی DD ضد آب ۲۸ سانتی متر / ۱۱ اینچ (SP28) و روکش

کابل شارژ و داده USB

هدفون بی سیم Nokta Maro

دفترچه راهنمای کاربر و گواهی گارانتی

شروع کار
برای راه اندازی فلزیاب سیمپلکس پلاس، فقط هدفون را وصل کرده و آن را روشن کنید. واقعا به همین اسونیه.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که در حالی که  ماکرو سیمپلکس ضد آب است، هدفون آن نیست.

فلزیاب با روشن شدن در حالت میدان دو رنگ شروع به کار می کند. سپس می توانید حالت را بر اساس شرایط زمین تغییر دهید.

Simplex دارای چهار حالت جستجو است: تمام فلزی، میدانی، پارکی و ساحلی.

اگر در تشخیص تازه کار هستید، انواع مختلف فلزات را روی زمین بچینید و طلایاب خود را آزمایش کنید تا به صداها عادت کنید.

حساسیت و تبعیض را تنظیم کنید و ببینید چه چیزی تغییر می کند. این یک آزمایش سرگرم کننده است و در دراز مدت به شما کمک خواهد کرد.

ارزیابی حالت
فلزیاب Nokta Makro Simplex شامل ۴ حالت جستجوی تمام فلزی، پارکی، میدانی و ساحلی می باشد.

تمام فلزی

حالت “همه فلز” در فلزیاب سیمپلکس به این معنی است که هیچ چیز فیلتر نمی شود. همه انواع فلزات، از جمله بسیاری از فلزیاب ها را تشخیص می دهد. این حالت در Simplex عمق باورنکردنی را در عین حفظ جداسازی عالی و نشانگرهای شناسه هدف فراهم می کند. شما باید تعادل زمین را حفظ کنید.

این یک حالت آسان برای استفاده است. با آستانه ثابت و فوق حساس، اهدافی که معمولاً دور از دسترس هستند، ناگهان زنده می شوند.

برای آن دسته از شما که تازه با فلزیابی آشنا هستید، آستانه صدای ثابتی است که در پس زمینه می شنوید. وقتی تنظیم تبعیض شما روشن است، وقتی روی چیزی ارزشمند شناور می‌شوید، صدای شکسته‌ای در زمزمه می‌شنوید. تا زمانی که به هدف نخورید زمزمه می کند. Nokta | Makro Simplex بسیار حساس است و هر زمان که بداند چیزی وجود دارد مکث می کند.

پارک

حالت “پارک” در فلزیاب سیمپلکس پلاس در جداسازی گنجینه های پنهان در سایت هایی با اهداف نامطلوب موثر است.

چیزهای خوب را پیدا می کند، حتی زمانی که با زباله احاطه شده باشد. حالت پارک از حالت تشخیص سه رنگ استفاده می کند، به این معنی که زنگ ها برای انواع مختلف فلز متفاوت است. به طور کلی، رنگ های پایین آهن، تن های میانی برنجی و رنگ های بالا فلزات ارزشمندتری هستند.

پارک‌ها معمولاً بسیار آشغال‌اند و آشغال‌های زیادی دارند. تنظیمات تبعیض، Simplex را در اینجا خودشو نشون میده. زمان پاسخگویی سریع دارد و ویژگی‌های جداسازی هدف بسیار مفید است.

این حالت یک نقطه شروع راحت برای مبتدیان است. این برای فلزیابی در محوطه ها و پارک ها بهترین است، جایی که شناسایی دقیق هدف در موفقیت شما نقش اساسی دارد.

Simplex به خوبی به جواهرات طلای کوچک می خورد. اهداف را با صدایی زیبا و تمیز شناسایی می کند و توانایی تفکیک و تفکیک عالی دارد.

یی از خریداران گفت: “حالت پارک تا حد زیادی مورد علاقه من بود.” سه تن دارد: کم، متوسط ​​و زیاد. من به آن صداها با آشکارساز فعلی خود عادت کرده ام.

حالت میدانی عمیق تر از تنظیمات است، اما متأسفانه فقط دو تن دارد. من آن را در پارک شهرم امتحان کردم و آشغال های زیادی در زمین وجود داشت. چراغ عقب و چراغ قوه Simplex طراحی بسیار جالبی هستند.

من پول خوبی برای ماشین‌هایی با نام تجاری که حتی نور پس‌زمینه ندارند پرداخت کرده‌ام، بنابراین این یک مزیت بزرگ است. من همچنین آزادی هدفون های بی سیم را دوست دارم.»

 

یکی از مشتریان گفت: “من سنت های را در ۸ اینچ حفر کردم، که بسیار چشمگیر است.” «تبعیض با بهبودی سریع و سریع عالی است. من از چند ردیاب مارک برتر استفاده کرده ام، و این دقیقاً با نصف قیمت با آنها یکی است! این یک ماشین کوچک عالی است.»

رشته

حالت “Field” یک انتخاب عالی برای شکارچیان آثار است. به دلیل صدای دو رنگ آن و تشخیص فلزات آهنی و غیرآهنی به راحتی سیگنال های ناخواسته دریافت نمی کنید. مزارع مزرعه، جنگل‌ها و مکان‌هایی که سیگنال‌های ناخواسته کم یا بدون هیچ سیگنال ناخواسته‌ای دارند، حوزه حالت مزرعه هستند.

این آشکارساز دارای پاسخ دقیق هدف و عمق زیاد است که شکار آثار را بسیار آسان می کند.

ساحل دریا

Nokta | حالت ساحلی Makro Simplex در شرایط شن و ماسه خیس و شور عالی است. Nokta Makro Simplex با توانایی تعادل زمین بین محدوده ۰-۹۹٫۸ در حالی که سر و صدای زمین و اهداف آهنی را نادیده می گیرد، قادر است اهداف را حتی در سواحل معدنی ترین سواحل به طور موثر تعیین کند. این تنظیم به شما امکان می دهد اهداف آهنی و مشابه را نادیده بگیرید و تعادل زمین را در هر نوع زمینی انجام دهید.

فلزیاب سیمپلکس پلاس
فلزیاب سیمپلکس پلاس

«Nokta Simplex تمام چیزی است که از نام آن پیداست. “استفاده ساده، با ویژگی ها، قدرت و عمق برای القای اعتماد به نفس در یک کاربر متخصص.

اجازه ندهید قیمت شما را گول بزند – طراحی هوشمند، کیفیت ساخت مقاوم در برابر آب، قابلیت به روز شدن و استفاده آسان از ویژگی های Simplex این احساس را برای علاقه مندان در هر سن و توانایی ایجاد می کند که در انتخاب این دستگاه هیچ سازشی نمی کنند. ”

ارزیابی ویژگی ها
تعادل زمینی خودکار در مقابل تعادل زمینی دستی

تعادل زمین دستی در مواردی که نمی توان به طور خودکار تعادل زمین را به دست آورد یا در مواردی که ممکن است بخواهید فلزیاب را در هر شرایط خاکی تغییر دهید مفید است. ویژگی تعادل خودکار زمین سیمپلکس بسیار دقیق است. آشکارساز تعادل دستی زمین را در چند مرحله ساده ساده کرده است. برای کاربران باتجربه احساس آشنایی خواهد داشت و مبتدیان به سرعت از آن استفاده خواهند کرد.

تبعیض درجه یک

Nokta | تنظیم بریدگی ماکرو سیمپلکس آسان است. Simplex که در بخش‌های پنج تایی متمایز است، امکان فیلتر شکافی سریع و آسان را می‌دهد.

اگر در یک منطقه بسیار زباله شناسایی می‌کنید و آشکارساز سیگنال‌های آهن زیادی دریافت می‌کند، به جای تشخیص بریدگی، می‌توانید از تنظیم “حجم آهن” برای کاهش یا خاموش کردن کامل حجم فلزات آهنی استفاده کنید. این به Simplex شما اجازه می دهد تا اهداف را در عمق بیشتری از زمین پیدا کند.

حالت لرزش

حالت لرزش برخی از کاربران ما را شگفت زده کرد. هنگامی که یک هدف شناسایی می شود، دستگیره می لرزد، و همچنین همراه با یک اعلان روی صفحه نمایش و یک آهنگ قابل شنیدن

. اگر مشکل شنوایی دارید، در یک محیط پر سر و صدا تشخیص می دهید یا از هدفون استفاده نمی کنید و نمی خواهید افراد اطراف خود را مزاحم کنید، این یک ویژگی مفید است. اگرچه این ویژگی می تواند عمر باتری شما را سریعتر تخلیه کند.

ویژگی های ضد آب

یکی از مزایای داشتن یک آشکارساز ضد آب که هیچ ارتباطی با تشخیص ندارد: تمیز کردن دستگاه شما! کاربران آزمایشی ما خوشحال بودند که می‌توانند سیمپلکس را بدون نگرانی در مورد خیس شدن جعبه کنترل بشویید. با این حال، به محض اینکه جعبه سیستم به طور کامل در زیر آب غوطه ور شود، اتصال بی سیم قطع می شود. به خاطر داشته باشید که هدفون های بی سیم ضد آب نیستند.

طراحی محکم، وزن سبک و توانایی شناسایی دقیق اهداف، کلیدهای یک آشکارساز ضد آب موفق هستند.

یکی از خریداران گفت: «طراحی محکم، وزن سبک و شناسایی دقیق اهداف، کلیدهای موفقیت آمیز آشکارساز ضد آب هستند. عالی بودن در این عوامل همراه با عناصر طراحی هوشمندانه و رو به جلو مانند شفت تاشو و صفحه نمایش با نور پس زمینه دلیلی است که Simplex به سمت تبدیل شدن به ماشین منتخب برای شکار آب حرکت می کند.

او گفت: “ویژگی های ضد آب در Simplex همه چیز را آسان تر می کند.”

عمر باتری

همچنین از عمر باتری هیجان زده بود.

عمر باتری بسیار عالی است. من از Simplex بسیار راضی هستم و به هر ویژگی ۱۰/۱۰ امتیاز می دهم.

عمر باتری Nokta | Makro Simplex بالاتر از حد متوسط ​​است. یک از خریداران گزارش داد که برای دو روز متوالی تشخیص داده و تنها دو میله برق را از دست داده است. امکان استفاده مداوم ۱۲ ساعته در دماهای سرد و گرم را فراهم می کند.

دمای شدید می تواند عمر باتری و عملکرد سیمپلکس را تحت تاثیر قرار دهد. مراقب گرمای بیش از حد باشید.

اگر باتری خاموش شود، آشکارساز را می توان از شارژر باتری USB خارجی خارج کرد. اینها از انرژی خورشیدی استفاده می کنند و مدت زمانی را که می توانید تشخیص دهید افزایش می دهد!

اگر لازم است آشکارساز را قبل از استفاده شارژ کنید، فقط سه ساعت طول می کشد.

نور پس زمینه / چراغ قوه

خواندن صفحه نمایش در هر دو شرایط روشن و تاریک آسان است. چراغ شکار برای تشخیص در شب عالی است. به سیم پیچ می تابد، که می تواند زمان تشخیص شما را تا زمانی که بخواهید افزایش دهد. نور پشتی روشنایی قابل تنظیم و همچنین تنظیم خودکار را ارائه می دهد.

با سه سطح روشنایی و صفحه نمایش بزرگ و خوانا، تمام اطلاعات بدون توجه به زمان روز در دسترس شماست.

هدفون بی سیم

هیچ تاخیری بین ردیاب و هدفون وجود ندارد. هدفون های بی سیم این آشکارساز پاسخ های واضح و مختصر را حتی به کوچکترین اهداف ارائه می دهند. اگر تا به حال با هدفون های بی سیم شکار نکرده اید، برای احساس رها شدن آماده باشید! شما به آشکارساز خود متصل نخواهید شد. به گفته بسیاری از مشتریان ما، پوشیدن آنها بسیار راحت است.

نکات حرفه ای
اگر از فلزیاب سیمپلکس پلاس در آب شور استفاده کرده اید:

جعبه سیستم، شفت و سیم پیچ را با آب لوله کشی بشویید و مطمئن شوید که هیچ آب نمکی در کانکتورها باقی نمانده است.

از هیچ گونه مواد شیمیایی برای تمیز کردن و/یا برای اهداف دیگر استفاده نکنید.

صفحه و شفت را با یک پارچه نرم و بدون خش خشک کنید.

هنگام استفاده از فلزیاب سیمپلکس پلاس اشیاء فلزی را حمل نکنید. هنگام راه رفتن، ردیاب را از کفش های خود دور نگه دارید – می تواند فلز را روی شما یا داخل کفش شما تشخیص دهد.

نوکتا | ماکرو در سال ۲۰۰۱ در استانبول ترکیه با عنوان فقط آشکارسازهای Nokta تاسیس شد.

این تیم در سال ۲۰۱۱ تیم تحقیق و توسعه خود را گسترش داد و سرمایه گذاری های قابل توجهی را در زمینه توسعه فناوری های تشخیص جدید انجام داد.

این شرکت در سال ۲۰۱۴ شرکت Makro Detectors را خریداری کرد و اکنون به بیش از ۱۵۰ کشور در شش قاره جهان صادرات دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما